onsdag 15 december 2010

Julgran

På fredag är maekn ledig, jag gör min sista tenta (hemtenta) för terminen. TÄnkte skicka ut honom med barnen och hämta julgran då. Sen tänkte jag klä den på söndag, fjärde advent måste det väl anses oekj att göra det? Annars gör vi det alltid den 23:e men det tycker jag egentligen är för sent, efter jukhelgen vill jag slänga ut den ju. Dessutom känner jag att det riskerar att bli sjukt stressigt eftersom maken ska jobba ända till och med den 23:e i år och jag är hemma själv med barnen och alla bestyr, även om jag tycker att det är roliga bestyr kan jag bli stressad. Dessutom kommer det en del tråkigt med det roliga, till exempel tycker jag att det är kul att göra fem sorters sill men det är mindre kul att diska efter att ha gjort fem sorters sill:)

Inga kommentarer: