onsdag 22 december 2010

Julgodis

Jag gjorde rocky road idag och jag belv lite besviken. De var inte alls så goda som jag trodde efter ha läst vad alla andra tycker, alltså de kommer ju gå åt men det var ändå inte som jag trodde. Sen gjorde jag wienernougat, mmm. Imorrn gör jag sillen, tänkte att den blir bättre då än om jag gör den redan idag. Och skinkan ska jag såklart också göra, måste bara åka och köpa aluminiumfolie först för de thar jag glömt. Får hoppas att det ger sig med snöandet bara, jag tror det har kommit en meter den senaste veckan, det är helt crazy ju.

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag tror att vi kanske har byggt upp för stora förväntningar på rocky road, jag tyckte nämligen inte heller att det var särskilt hejdundrande, inte så att det inte var gott men det var bara det att det inte var sådär "detgodastegodisjagnågonsinätit".. Skönt att inte vara ensam i alla fall ;-)