torsdag 11 november 2010

Nytt tidningsköp

Idag köpte jag Gods och Gårdar - Klassisk Jul. Något av det jag har saknat i de andra tidningarna är ju just klassisk jul, med riktigt julpynt. Så jag hoppas att den är bra, det såg så ut när jag bläddrade igenom den. Ska läsa den ikväll med en mugg Dufvenkrooks Hjortronglögg som jag också köpte idag. I år ska alla glöggsorter provas, eller i alla fall alla inom en rimlig prisklass:)

Idag köpte jag julklapp åt den svåraste av alla jag ska köpa åt, skönt att ha det gjort. Julklappen åt hans sambo (som är jättelätt att köpa åt) å andra sidan verkar ha kommit bort. Jag var inte på affären där de har såna grejer och beställde eftersom det inte fanns hemma och de skulle ringa när det kom in men jag har inte hört något på en månad så idag var jag dit och de hittade ingenting så jag hoppas att den hinner komma innan jul. Annars kan jag i och för sig köpa nåt annat och spara det andra till hon fyller år den 15:e januari.

1 kommentar:

Tina´s Jul sa...

Jag köpte den tidningen igår och lästen den också :-)

Jag tyckte den var riktigt bra!