tisdag 2 november 2010

En liten paus i pluggandet



Teet jag köpte var sisådär, grönt te är helt enkelt inte riktigt min grej, jag vill ha starkt te. Och den här tidingen var ju inte så julig som jag hade önskat, har bara bläddrat igenom den men är ändå lite besviken. Bilderna i ett julmagasin ska verkligen stprka jul tycker jag, man ska inte behöva leta julpyntet som visar sig bestå av några kvistar och ett par lila julkulor. Men idag ska jag åka och hämta ut ett paket med kläder jag besätllt och då passar jag på att köpa Lantlivs julspecial som kommer ut idag, om den också gör mig besivken då vet jag inte vad jag gör, den brukar ju vara superbra, så då hoppas jag att jag har annat än gnäll att komma med:)

1 kommentar:

Fridolin sa...

Jag är också besviken på AIH "julspecial". Det speciella var att julen lämnades därhärn kändes lite som. Jag gillar när det är rött. Och även om jag inte pyntar så himla svulstigt själv är det kul att se såna hem.