onsdag 3 november 2010

Dagens juliga inköp.


Från Åhlens: En julgransmatta, guldigt presentpapper, pepparkaksformar, servetter. Fårn Ica Maxi: Glögg, julmust och skumtomtar. Det kanske låter konstigt med tanke på att jag är totalt jultokig men jag har faktiskt aldrig smakat skumtomtar förr, eller juleskum osm det heter. Men nu tjuvöppnade jag påsen och tog en bit. Gott? Ja. Juligt? Nej. Kanske blir skumtomtefudge av dem istället, om jag hinner innan jag har ätit upp dem:) Glögg och julmust får vänta till helgen och eftersom gubben är ledig på fredag tycker jag att helgen börjar imorrnkväll, hihi. Förutom detta köpte jag även en massa småkrafs till barnens paketkalendrar, mycket lättare att hitta saker till en tjej än en kille kan jag tala om. Helst ska ju sakerna inte vara för stora eller för dyra, även om man bara betalar tjugo kronor i snitt per paket blir det ju nästan tusen kronor totalt om man har två barn att köpa åt. Får bli några godisbitar på slutet tror jag.

Inga kommentarer: