lördag 27 november 2010

Besöksrekord

Näe nu är jag trött på att vara insnöad. Jag hade tänkt julbaka i helgen men jag har inget smör hemma, då tänkte jag göra knäck för då behövs ju inget smör men jag har inga knäckformar heller. Herregud jag har inte ens ljus till adventsljusstaken!! Imorrn kväll kommer maken hem med bilen och då skottar han även gården med traktorn så på måndag ska jag åka in till stan och handla massor. Egentligen är det väl inte meningen att man ska ha barnen på dagis för såna saker men jag får väl säga att det är min lunchrast eller nåt, även en distansstudent måste väl få ta rast?

Jag skrev ju om mina hyacinter förut, att de inte doftade så mycket. Jag tar tillbaka det nu, man känner doften innan man ens har kommit ner för trappan från övervåningen nu:) 7

Besöksrekord igår!! 79 besök hade jag på bloggen. Vilka är ni? Lämna gärna en kommentar och skriv vad ni vill läsa om.

Inga kommentarer: