lördag 16 oktober 2010

Minns ni?



Vi ska nog inte räkna med att något liknande kommer inträffa igen men jag hoppas. Vet att de flesta andra inte gör det men jag tycker att det var härligt. Bara det inte blir som vintern 07/08. Visst var det väl då det nästan inte snöade nånting? Bara regnade och regnade, man trodde ju at thuset skulle ruttna bort till och med. Men de säger att det ska bli den kallaste vintern på hur länge som helst, tur att vi har installerat ny värmepanna. Jag är lite lite sugen på att tjuvsmaka glöggen, tänk om den är jättegod och jag vill ha en flaska till men den är slut då? Såg att det fanns tre flaskor kvar på hyllan igår. Fast det är klart den vanliga glöggen är inte dum den heller, egentligen tycker jag inte om starkvinsglögg, det smakar för mycket alkohol.

Inga kommentarer: