söndag 17 oktober 2010

Julklapppar


Jag köpte de första julklapparna för några veckor sedan, det gäller att vara ute i god tid. Tyvärr var julklappen lite för bra för hon som skulle få den ena har köpt en likadan själv, hihi. Så kan det gå när man börjar handla tidigt, i december börjar ju folk oftast tänka på att de inte ska köpa så mycket eftersom de kan få det i julklapp. Som tur var fick jag lämna tillbaka det jag hade köpt och jag vet vad jag ska köpa istället. Och så har jag beställt en annan julklapp på samma ställe, de hade inte det jag skulle ha hemma. Så tre julklappar i princip klara. Men jag har ju sexton personer att köpa till förutom maken och barnen så det är mycket kvar. Fast jag och gubben bestämde igår att vi hoppar över julklappar till varandra och sparar pengarna till en resa istället.

Inga kommentarer: