söndag 31 oktober 2010

Juliga inköp..


..som jag gjorde på det stora varuhuset idag. Doftljusen brukar jag alltid köpa den här tiden på året, äpple och kanel. Badskummet är nytt, vet inte om det funnits förr men jag köpte det för första gången i alla fall. Ska se om vi hinner prova det ikväll så skriver jag vad jag tyckte sen. Om det är värt att gömma det eller om barnen ska få ha det framme (det brukar räcka till ett eller högst två bad om de får bestämma själva, det är alltså inte så att jag missunnar mina barn ett skumbad).

3 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Det är så mysigt med juliga dofter!

Sanna Laake sa...

Ja verkligen, men badskummet gav inte mycket julkänsla tyvärr. Ljusen vet jag ju däremot hur de är, men de får inte komma fram än även om jag är sugen. Man måste ju längta lite först:)

Helene sa...

Du tjatar ju inte ihjäl oss direkt, på den här sidan, vore kul md fler inlägg och kommentarer, tycker jag