fredag 29 oktober 2010

Årets Julvärd


Ska man tro på spelbolagen är det här årets julvärd. Bra förslag tycker jag, Fredrik Lindström känns lagon mysig och folklig. Och jag vill hellre ha en manlig julvärd, shoot me alla feminister. Dessutom har ju Fredrik begåvats med humor, och det är bland det viktigaste en människa kan ha förutom att vara snäll och generös. Tidigare julvärdar har varit:
Beng Feldreich - Långt för min tid
Arne Weise - Den rätta julvärden för de flesta, men var han verkligen så bra?
Lotta Bromé - Jag visste inte ens vem det var, julvärden ska man känna igen ju.
Ernst Kirchsteiger - Klockren, han hade kunnat få fortsätta trettio år till som Arne.
Blossom Tainton Lindqvist - Hur tänkte de här? Ingen person som ger mig julkänsla.
Ingvar Oldsberg - Helt okej.
Anne Lundberg - Den enda kvinnliga julvärden som jag gillat (hittills).
Lasse Kronér - Han var också bra.
Lisbeth Åkerman - Tråkigt, minns inte ens hur hon var så hon lämnade inget avtryck.

3 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Smaken är som baken :-)

Jag älskade Lisbeth Åkerman, hon får gärna fortsätta i 30 år till!

Sanna Laake sa...

Ja det är sant, därför är det ju tur att de byter, så alla får någon de tycker om ibland.

Helene sa...

Det blev André Pops, mycket bra beslut, tycker jag